ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ IT

Τεχνική ΥποστήριξηIT Support Συμβόλαια υποστήριξηςIT Contracts Εικονικό περιβάλλονVirtualization Υπηρεσίες στο σύννεφοCloud-Office 365 VoIP  τηλεφωνίαVoIP PBX Ασφάλεια δικτύωνIT Security Αντίγραφα ΑσφαλείαςBackup & Recovery System hardeningSecurity Απρόσκοπτη λειτουργίαBusiness Continuity

 

Καθώς οι ανάγκες μίας επιχείρησης συνεχώς αυξάνονται, έχετε μεγαλύτερη ανάγκη να βασίζεστε σε εξειδικευμένους ανθρώπους. Επιθυμείτε την άμεση και αποτελεσματική επίλυση των προβλημάτων σας, έτσι ώστε να μην ασχολείστε με θέματα που δεν υπάρχει λόγος να σας απασχολούν;

Χρειάζεστε έναν επαγγελματία δίπλα σας για να δώσει λύση είτε αυτό αφορά επί τόπου τεχνική υποστήριξη, τηλεφωνική διευκρίνιση, εκπαίδευση είτε συμβουλές για αναβάθμιση και προστασία των πληροφοριακών συστημάτων σας.

Χρειάζεστε εξειδικευμένο προσωπικό αλλά δεν θέλετε ή δεν μπορείτε να αναλάβετε το κόστος της δημιουργίας μίας εσωτερικής ομάδας;

Θα θέλατε να μην σας απασχολεί τίποτε άλλο, παρά μόνο το αποτέλεσμα και όχι οι υποστηρικτικές λειτουργίες που συνοδεύουν την πρόσληψη νέων εξειδικευμένων συμβούλων;

Εάν ναι, οι υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης της Logisek είναι σχεδιασμένες στα μέτρα σας.

Το Logisek είναι μια άρτια οργανωμένη ομάδα με πολύχρονη εμπειρία που προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης και ασφάλειας

  •  On-Site (στο χώρο σας),
  •  On-Office (στο χώρο μας),
  • On-line (μέσω Internet – απομεμακρυσμένα),
  • On-Phone (τηλεφωνική υποστήριξη).

 

Η Τεχνική Υποστήριξη αποτελεί το θεμέλιο της συνεργασίας μας για αυτό τον λόγο πιστεύουμε ότι πρέπει να είναι άμεση, γρήγορη και αποτελεσματική.

Με μια έμπειρη, εκπαιδευμένη, πιστοποιημένη και άρτια οργανωμένη τεχνική ομάδα, η Logisek προσφέρει πρωτοποριακές υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης και ασφάλειας:

 Υποστήριξη όλων των χρηστών της εταιρίας και της υποδομής.

 Υποστήριξη/συντήρηση όλων των περιφεριακών συστημάτων και υπηρεσιών της επιχείρησης.

Εγκατάσταση/υποστήριξη/συντήρηση των Window Servers της επιχείρηση σας και των υπηρεσιών τους (Windows Servers 2003/2008/2012/2016).

Εγκατάσταση/υποστήριξη/συντήρηση σε Linux Servers/Clients Debian, Ubuntu.

Εγκατάσταση/υποστήριξη/συντήρηση των mail servers (Exchange Servers 2003/2007/2013/2016 είτε είναι Dedicated / VPS σε κάποιο πάροχο).

Εγκατάσταση/υποστήριξη/συντήρηση όλως των υπηρεσίων Microsoft (Sharepoint, ForeFront, SQL Servers, Office, Εxchange, Active Directory, Hyper-V, Certification, Wsus, MDS, IIS, Skyper for Business Server κ.α).

Εγκατάσταση/υποστήριξη/συντήρηση συστημάτων αποθήκευσης Storage (Dell, HP, NetApp)

Εγκατάσταση/υποστήριξη/συντήρηση όλων των Client λειτουργικών συστημάτων (Windows XP,  Vista,  7,  8.0,  8.1,  10).

 Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας (Backup) των δεδομένων του συστήματός σας και ανάκτηση δεδομένων από προηγούμενα αντίγραφα ασφαλείας. (Symantec Backup Exec ή windows Server Backup).

 Εγκατάσταση και ρύθμιση νέων υπολογιστών / συστημάτων και υλικού (hardware) και προσαρμογή τους για να καλύπτουν τις δικές σας συγκεκριμένες ανάγκες.

 Πλήρης αναβαθμίσεις λειτουργικών συστημάτων και υπηρεσιών από προηγούμενες εκδόσεις των Windows.

 Επιδιόρθωση βλαβών που προκλήθηκαν από κακόβουλο λογισμικό (Trojan malwares, Ransomware) και λογισμικό παρακολούθησης (spyware).

 Ανάλυση δικτύου.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Η Logisek προσφέρει IT υπηρεσίες πληροφοριακών συστημάτων για την επιχείρηση σας όποτε τις θέλετε και για όσο τις χρειαστείτε επειδή όμως πιστεύουμε ότι, όπως ένα εργαλείο για να είναι σε θέση να αποδώσει, πρέπει να ελέγχεται και να συντηρείται σε τακτά χρονικά διαστήματα το ίδιο ισχύει και για το πληροφοριακό σας σύστημα.

Γι’ αυτούς τους λόγους η προληπτική συντήρηση (Proactive Support) και τα μηνιαία συμβόλαια συντήρησης πρέπει να είναι ο στόχος μια επιχείρησης, ώστε να κρατά αναβαθμισμένο το πληροφοριακό σύστημα πλήρως λειτουργικό και σε διαρκεί παρακολούθηση.

Για περισσότερα σχετικά με τα συμβόλαια υποστήριξης της Logisek περιηγηθείτε στην κατηγορία: Συμβόλαια Υποστήριξης

                            

 

 

Social Media